Oferta

Diety dostępne w naszej aktualnej ofercie:

Dieta odchudzająca

Dieta ODCHUDZAJĄCA jest połączeniem diety SPORT i diety STANDARD. Skierowana jest do osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów bez wzmożonej aktywności fizycznej – ma ona na celu wspomaganie redukcji tkanki tłuszczowej. Nasza dieta skomponowana jest tak aby zamierzony cel osiągnąć skutecznie, smacznie i zdrowo, bez ciągłego uczucia głodu, bez efektu jo-jo oraz bez poczucia, że jest się na diecie ;).

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: warzywa, owoce, chude mięso, rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja, ryby.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Kanapka z pastą z czerwonej soczewicy i suszonych pomidorów
II śniadanie
Jogurtowy deser z chia i syropem z daktyli
Obiad
Pieczony filet z kurczaka z pieczarkami i cukinią w kremowym sosie, kasza gryczna, surówka brokułowa
Podwieczorek
Domowy budyń waniliowy z płatkami kokosowymi
Kolacja
Omlet hiszpański

Dieta standard

Dieta STANDARD jest odpowiednia praktycznie dla każdego. Wybierając ten zestaw otrzymasz od nas zbilansowane i zdrowe posiłki, Będziesz mieć pewność, że nie zabraknie w Twojej diecie mikro i makroskładników. Nasze pudełka pozwolą Ci zdrowo się odżywiać bez rezygnacji z ulubionych dodatków i zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możesz spożytkować w ulubiony sposób. Odpowiednio dobrana kaloryczność pozwoli Ci zachować dotychczasową wagę lub ją lekko skorygować.

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: warzywa, owoce, mięso, rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja, ryby.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Gofry z miodowym serkiem naturalnym i owocami
II śniadanie
Tarta z brokułami, pomidorami i mozzarellą
Obiad
Wieprzowina w koperkowym sosie na mleczku kokosowym z kaszą i ogórkiem kiszonym
Podwieczorek
Banoffee cup
Kolacja
Risotto śmietanowo – pieczarkowe z kurczakiem

Dieta wegetariańska

Dieta WEGETARIAŃSKA pozbawiona jest mięsa, ryb oraz owoców morza. Wybierając ten zestaw otrzymasz od nas zbilansowane i zdrowe posiłki wypełnione głównie warzywami pod różną postacią. Będziesz mieć także pewność, że nie zabraknie w Twojej diecie mikro i makroskładników. Dzięki naszym pudełkom zyskasz pełnowartościowe posiłki, zaoszczędzisz mnóstwo czasu i będziesz mieć szansę na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych. Odpowiednio dobrana kaloryczność pozwoli Ci zachować dotychczasową wagę lub ją skorygować. Ta dieta jest odpowiednikiem diety standard.

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: warzywa, owoce, rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Orkiszowe placki z chałwowym jogurtem
II śniadanie
Sałatka z pieczonym kalafiorem
Obiad
Kuleczki z kaszy gryczanej i soczewicy z sosem ze śliwek i żurawiny
Podwieczorek
Bananowo – kakaowe muffinki
Kolacja
Makaron z pomidorowym sosem po włosku

Dieta wegetariańska z rybami

Dieta WEGETARIAŃSKA Z RYBAMI pozbawiona jest mięsa za wyjątkiem ryb. Tak jak w diecie wegetariańskiej wybierając ten zestaw otrzymasz od nas zbilansowane i zdrowe posiłki wypełnione głównie warzywami pod różną postacią. Będziesz mieć także pewność, że nie zabraknie w Twojej diecie mikro i makroskładników. Dzięki naszym pudełkom zyskasz pełnowartościowe posiłki, zaoszczędzisz mnóstwo czasu i będziesz mieć szansę na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych. Odpowiednio dobrana kaloryczność pozwoli Ci zachować dotychczasową wagę lub ją skorygować. Ta dieta jest odpowiednikiem diety standard.

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: warzywa, owoce, rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja, ryby.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Jajecznica ze szpinakiem i szczypiorkiem, pieczywo żytnie
II śniadanie
Bananowy serek z płatkami kokosa
Obiad
Pieczony pstrąg z kaszą bulgur i surówką z kiszonej kapusty
Podwieczorek
Trufle z białej fasoli
Kolacja
Sałatka z pieczonych ziemniaków z serem feta

Dieta junior

Dieta JUNIOR przygotowana jest z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku szkolnym, jej zasady opierają się na piramidzie zdrowego żywienia. Dostępne kaloryczności są odpowiednio zbilansowane pod kątem makro i mikro składników, ale zalecamy mimo wszystko weryfikację tego czy wybrana kaloryczność jest wystarczająca – to kwestia bardzo indywidualna i  uzależniona od wielu czynników takich jak chociażby aktywność fizyczna.  Należy pamiętać, że w okresie rozwoju organizm ma nieco inne zapotrzebowanie niż u dorosłego człowieka.
Do diety codziennie jako szósty posiłek przewidziany jest świeży sok.

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: warzywa, owoce, mięso, rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja, ryby.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Jaglanka z masłem orzechowym i owocami
II śniadanie
Twarogowe pączuszki z konfiturą wiśniową
Obiad
Kuleczki mięsne w warzywnym sosie z kaszą bulgur
Podwieczorek
Mus czekoladowy z orzechami
Kolacja
Bezglutenowa pizza
Sok
Świeżo wyciskany sok z jabłka i pomarańczy

Dieta bez laktozy

Każda z wyżej wymienionych diet dostępna jest w wersji bez laktozy.
Przy tej diecie wykorzystujemy zamienniki produktów zawierających laktozę. Pozostałe zasady jak w opisach powyżej.

Dieta wysokobiałkowa

Dieta WYSOKOBIAŁKOWA jest przygotowywana z myślą o osobach aktywnych fizycznie. Wybierając ten zestaw otrzymasz od nas 5 posiłków ze zwiększoną zawartością białka oraz węglowodanów, a także koktajl proteinowy. Dobrze dobrana kaloryczność diety pozwoli na osiągnięcie założonych celów treningowych i dostarczenie organizmowi niezbędnych składników do budowania masy mięśniowej oraz do potreningowej regeneracji.

W diecie znajdują się w dużej mierze produkty takie jak: nabiał oraz jaja warzywa, owoce, mięso, rośliny strączkowe, ryby.
Ograniczamy do minimum biały cukier, mąkę pszenną, produkty wysoko przetworzone, białą sól oraz wszelkiego rodzaju barwniki i konserwanty.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Omlet z kurczakiem i warzywami
II śniadanie
Cukinia faszerowana kaszą i serem feta
Obiad
Filet z kurczaka w sosie paprykowo – pieczarkowym
Podwieczorek
Ciasto orzechowe
Kolacja
Sałatka z pieczonym tofu i ziemniakami
Koktajl proteinowy
Shake malinowy z odżywką białkową waniliową

Dieta domowa

Trzy posiłki “jak u mamy”. Dedykowana dla osób chcących zrobić przerwę od tradycyjnych diet opierających się na zasadach zdrowego ożywiania. Posiłki przygotowywane dla tej diety nie są odpowiednio zbilansowane pod żadnym kątem. Jest to wybór dla wszystkich którzy chcą dobrze i smacznie zjeść, jak w domu.

Przykładowe menu:

Śniadanie
Kanapka z domowym dżemem wiśniowym
Obiad
Żeberka w sosie własnym z ziemniakami i surówką z buraczka
Deser
Ciasto malinowe
Kolacja
Pieczarkowa zapiekanka makaronowa z szynką i serem

Dieta ekonomiczna

Dieta z przeznaczeniem dla osób które chcą dobrze i smacznie zjeść. Jest to tańsza wersja diety Standard, co nie oznacza, że gorsza! Do przygotowywania posiłków używamy tych samych składników których w pozostałych dietach. Jakość potraw pozostaje bez zmian! Wszystko gotujemy z sercem i pasją 🙂

Czym wobec tego dieta ekonomiczna różni się od standardowej? 
– jest uboższa w dodatki (warzywa, owoce), w związku z czym nie można powiedzieć, że jest odpowiednio zbilansowana,
– dania przygotowywane są ze składników z niższej grupy cenowej (nie jakościowej!) – np. nie znajdą się w niej ryby takie jak łosoś, ale inne – równie smaczne i wartościowe – tak,
– ma inny sposób podania – mniej zieleniny, inna torba, czyli kwestie estetyczne,
Krótko mówiąc – ucięliśmy koszty gdzie się dało aby stworzyć dietę na każdą kieszeń!

Przykładowe menu:

Śniadanie
Jajecznica z pieczywem
II śniadanie
Naleśniki z twarożkiem waniliowym
Obiad
Ryż z kurczakiem i warzywami
Podwieczorek
Shake bananowy
Kolacja
Frittata z szynką i warzywami

 

DIETA DOSTĘPNA OD 30.08